tisdag 4 juni 2013

Flängt

Jo idag blev det lite fläng. Först till arbetsterapeuten med L för att få en timstock utskriven. Alltid bra med en sådan. Fast det blir två. En 20 minutare och en 60 minutare. 
Sen åkte jag tillbaka till deischmann för att kolla på skor (vi var där igår men jag kunde inte koncentrera mig då P stod och sa: hittar du nått? Hittar du nått? 
Idag hittade jag nått, inte vad jag skulle ha men ett par skor med 100% kärlek (eller porr välj själv)
Så snygga att jag bara döööör. 150kr -10% då det är en ytte-pytte lackskada på dom. Tackarr

Sen gick jag förbi frissan och fixa barret. Hade helst velat klippa bort allt det svarta men då hade det blivit kort...
Så nu går jag runt hemma, i mina skor, och fixar med håret... Känner mig som en riktig housewife :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

man tackar