söndag 18 mars 2018

Tornberget

Idag kände jag att det var dags för familjen att komma ut lite. Så jag bestämde tillsammans med Nea att vi skulle till Tornberget - Haninges högsta punkt. 
En helt fantastisk dag att komma ut på även fast det bara var jag som var sugen. Det var ett jäkla tjat om att jag bara väljer tråkiga saker att göra men jag stog på mig, vi skulle iväg!

Vi gick lite fel först men sen hittade vi rätt ’stig’ och då blev det genast lite roligare att gå 😊

Efter en härlig promenad så kom vi fram, vi var inte ensamma men det gjorde inget, vilket fantastiskt ställe. Varför har man inte åkt dit tidigare, iof för är det för att jag inte vetat om det 😊

Panorama mot Stockholm

Panorama mot Nynäshamn

Globen

Västerhaninge kyrka

Nea

Fille

Limpas

Min finaste Hubby ❤️

Det blev en kanonstund med bästa-familjen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

man tackar