onsdag 13 februari 2013

Känn den inre stressen... :S

Jag känner mig så ruskigt stressad nu. Jag ska på 2 dagar fixa klart i barnens rum. Ja eller två och två. Det är snarare 1,5 dag då jag kommer sova halva dagen i morgon. Det blir till att köra extra snabbt alltså. Och hoppas att allt klaffar.
Jag måste slipa alla spackelfläckar, torka väggarna, maska lister och tak samt grundmåla två väggar och be till gudarna att det bara behövs målas två gånger på dom beiga väggarna samt att den "du-kan-aldrig-någonsinn-never-ever-måla-över-mig-röda" väggen inte behövs målas mer än en gång. Sen städa upp och ställa tillbaka alla möbler - såklart.
Som sagt. Detta ska vara klart på torsdag kväll då jag vill hämta barnen så snart jag bara kan på fredagen. Vill få ut maxtid med dom innan jag måste till jobbet.
Längtar redan hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

man tackar