onsdag 13 februari 2013

Mattor

Vi har jäkligt kalla golv hemma. Vilket inte är jättekonstigt då vi bor ovanpå 4 garage.
Mina fårskinnstofflor har numera gjort sitt och istället för att köpa nya vill jag köpa mattor. Massor av mattor.
Klickade in på Rusta och såg att dom har flertalet mattor till nedsatt pris (älskling...❤) och jag vill ha iaf två mattor till, innan jag är nöjd.
Det är en matta till hallen uppe samt en matta under matbordet.
Just nu har dom den mattan vi kollade in på Rusta för 199:- (nedsatt 100:-) så jag tror att jag bara måååååste spendera 340:- på en sån och två matchande runda. Sen tror jag att nästa gång vi besöker IKEA så blir det en matta under köksbordet - dragör, för 499:- den är inte så super snygg men den duger helt klart.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

man tackar