måndag 12 september 2016

Helgen

Helgen bestog av ☀️. Hur härligt!!
Och så hjälpte vi mor och far att flytta, vilket var lite tungt eftersom hossen var trasig den första tiden. Men när dom väl fick tag på en reparatör gick det fort att laga hissen, så alla tunga möbler fick åka hiss - tack och lov 😊
Själv gick jag upp och ner med kartonger (3 våningar) 5-6 gånger innan jag kände att ryggen sa nej. Då fick jag hjälpa till att packa upp istället. 

Men överlag gick flytten bra och det var inte mycket kvar när vi åkte hem vid 20-tiden. 

Söndagen då. Den gick i shoppingens tecken - typ. Åkte hela vägen bort till kungens kurva (med alla andra)
Och så snajdade vi in på Elgiganten där det blev lite nya spel, 2 till Putte och guitarr hero live till mig och Linus. Jag hann även prova spelet och jäklar vad kul, men svårt det var. 
Vi smet även in på IKEA för att handla toaborstar, som äntligen fanns på lager. Sen hittade vi även ett badrumsskåp till min hubby. Ja han ska ju inte sitta där men hans skäggsaker. 

Tjusigt va 😁


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

man tackar