onsdag 7 september 2016

Rörelse

Jag har haft min kära iwatch i ett år nu och jag är sjukt nöjd. 


Kanske lite många funktioner som jag använder, men det är många som jag faktiskt använder. Telefonen i klockan använder jag när jag inte hinner svara eller när jag kör bil, så slipper jag ha telefonen i handen (jag har ju aldrig hörlurarna med mig...
Sen smsar jag ofta på klockan, super smidigt då man kan skriva snabbsvar som är förprogramerade eller diktera ett svar - vilket kan bli jätteroligt då klockan inte alltid hör vad man säger. 
Sen finns en funktion i klockan som ska få en att röra på sig mer - aktivitet. 

Man får så fina 'belöningar' när man fyller cirklarna 😉
Dom som är 7/7 innebär att jag uppnått målen under en hel vecka, och dom som står 6/2016 7/2016 och 8/2016 är för att jag uppnått målen varje dag under en hel månad. Och jag kämpar på, jag kan ha varit lite "manisk" över att få alla cirklar att gå runt de senaste månaderna... 😂
Jag fick den här belöningssmset i går

Heja mig 😂😝

Just nu känner jag mig inte helt hundra (har åkt på samma förkylning som alla andra har/haft) så just nu är det pw som gäller. Ska strax resa röven från soffan och promenera bort på affären och hoppas att den sträckan får mig att fylla dagens ringar 👍🏻

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

man tackar