tisdag 18 april 2017

Hårborttagning

Idag var jag på Gamla Stans Lasermottagning igen. Dom hade ett vårerbjudande på 30% innan 24/4 så jag passade på. 
Denna gång blev det hela ben (för att 4-ever slippa raka benen) och armhålor. 

Förra gången tog jag underbenen och jag blev galet nöjd över resultatet men känner att jag vill slippa raka knän och det lilla jag rakar på låren. Och så tänkte jag att när det ändå var ca 200kr rabatt på armhålorna så why not jussom. 

Jag tycker att det gick lite väl fort (ca 20 minuter) så jag hoppas ju att hon inte slarvat då min bokade tid var totalt 45 minuter. Men då räknar dom kanske med all tid, avklädning, genomgång, utförande och påklädning och några frågor på det. Men jag ogillar ju att chit-chatta med okända människor... Så som sagt, nu får vi se hur resultatet blir denna gång. 
Men jag måste ju säga att det här är bästa presenten ever. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

man tackar