tisdag 18 april 2017

Påsklovet

Nu är påsklovet slut för denna gång och det var skönt att få en veckas ledigt. Jag tror barnen tyckte samma även fast Linus ville tillbaka till skolan och träffa kompisar. 

Vi var på 'rollers and bowlers' i söndags och bowlade och käkade mat. Det var supermysigt



Maten var dock inte lika god som första gången jag åt där, eller så blandat jag ihop deras halloumiburgare med den jag gör själv - den är sjukt god! 

Vi var nere i strängnäs i måndags och firade storasyster som fyllt 40. Finare än någonsin <3


Jag passade även på att paja min mobil för fjärde gången, vilket gjorde mig lagon skitarg! Men ny skärm dinper ner i brevlådan typ i morgon och inom en månad så kommer även ett nytt skal och skärmskydd. Hoppas på att det är sista gången som skiten går sönder!
Tejpade ihop den för att slippa få glassplitter i örat, men jag tänkte inte på att jag tejpade för hörluren så när jag skulle ringa könde jag mig som värsta gamla döv-fisen (jag hör inte, det låter så konstigt) hahahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

man tackar