lördag 26 december 2015

Babykläder

Fick hem 2 kartonger + en kasse med flickornas babykläder i tisdags. I dag kände jag att det var dags att gå igenom dom. För att se om något var värt att spara eller om jag ska sälja av allt. 
Åhh herre gud vad jag blev nostalgisk. Jag hittade den första bodyn som Fille hade på sig när hon föddes och pyamasen som Nean typ bodde i. 
Och att dom har haft kläder i stl 44, helt galet små <3

Jag hittade även syrrans man gamla babykläder samt lillesysters t-shirt från vattenfestivalen


Och det här setet i stl 44 är ju helt underbart, litet!


Det går inte riktigt att se men dom är galet små, byxorna når inte ens upp till Neas knän idag!

Jag orkade inte mer än sortera alla kläder i olika påsar, så alla 44:or ligger för sig och likaså 50, 56 och 62:orna. Nu får jag ta en annan dag att sortera ut vad som ska behållas och säljas. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

man tackar