söndag 20 december 2015

Söndag

I natt har jag sovit så gott. Som ett barn. Vaknade strax efter 8 men låg kvar i sängen till halv 10 nästan. 
Till frukost blrjade vi kolla på en ny serie 'limitless' och jag tycker den är jättebra. 
Men eftersom jag är den rastlösa typen (och som för närvarande har öm rygg/svank) så kunde jag inte bara sitta still och titta på datorn. Så efter jag dukat av bestämde jag mig för att baka lussebullar
45 stycken lussebullar med 2 stycken russin i och endast 9 stycken med, i mitt tycke, alldeles för mycket russin. Dom är i första hand till lilla pappa som älskar lussebullar med russin i. 

Jag har varit ganska så glömsk och slapp med vårat 'datumljus' så jag har även försökt bränna det till rätt datum nu på morgonen. Från 14:e till 16:e har jag kommit iaf. Bara 4 dagar kvar att bränna. 
Nästa år får jag nog helt enkelt köpa ett smalt ljus så jag slipper allt kämpande med att bränna tillräckligt mycket per dag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

man tackar