tisdag 22 december 2015

Dan före dan före dopparedan

Idag har jag och barnen varit ute bland alla andra. Vi åkte till Farsta och mötte mamma och pappa. Barnen var supertysta i bilen dit - hur skönt som helst!!!


när vi åkte därifrån var jag gråtfärdig. Fy för all julhets! Är så sjukt glad över att 97% av allt är färdighandlat. 
Sen åkte vi till mamma och pappa för att äta en fikalunch samt gå på 'cykelaffären' och kolla skridskor. 
Vi hittade varsitt par bra grillor för en billig peng. 


Så i morgon ska vi handla det sista till julafton och sen ska vi premiäråka de 'nya' grillorna!!

På väg hem från mamma och pappa så blev det åter igen knäpptyst i bilen och när vi stannat såg jag att minisarna slocknat. 

Det vart även den roligaste/fulaste bilden på mig - hahaha. 

I Haninge C var det med mycket folk men inte alls lika mycket som i Farsta. Hittade några fler klappar så nu har jag bara 3 kvar - wihoo. Kanske en födelsedagspresent till, till Nea bara - vad nu det kan vara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

man tackar