söndag 13 december 2015

Nu är det klippt...

Kände att jag var tvungen att klippa sonen idag. Misstänkte att pappan inte skulle ha tid att klippa under kommande vecka och att försöka få tid dagarna innan jul. 
Så vi drog upp till porten för att se om det fanns tid, vilket det gjorde. 
Linus ville ha lite längre uppe och kort på sidorna så vi provade. 
Hon rakade värsta nazi-frillan på min älskade pojke. Jag höll på att börja gråta. Fy så hemskt. Jag sa åt henne att det blev lite för kort, en alltför skarp kant.


 Så hon gjorde sitt bästa till att fixa till honom och det blev väl ok. Jag sa åt henne att tunna ur håret massor upptill för att undvika 'svamp-frillan"
Men Linus är nöjd iaf, och det är väl huvudsaken. Men det var sista gången jag klippte honom där!! Så någon som vet en bra frisör för pojkar?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

man tackar