onsdag 9 mars 2016

Onsdag = sugdag

Idag har det varit en sugdag. 
Barnen på jobbet har sugit energi från mig (första dagen och jag längtar redan efter påsklovet!!!)
Hade laddat upp för ett jätte arm/axlar/ryggpass efter jobbet. Passet sög. Det var skittråkigt. Men skitjobbigt! Och jag gjorde bara 10 av 12 övningar (men jag känner att jag kommer ha problem att lyfta armarna i morgon ändå)

När jag hoppat in i duschen hemma bryter jag ihop!
Jag ser botten på badkaret fyllas av svartfärgat vatten och börjar störtgråta. 
Jag skulle färga håret svart!! Simpelt. 
Får hårbotten färgad och sen tonas längderna (?) av en elev. När jag kommer hem ser jag att jag har flera slingor i håret som är ofärgade!! Går tillbaka (efter en vecka iof) och säger att jag inte är nöjd. Får en tid några dagar senare, dvs tisdag 8/3 (igår). Igår ringer frisören och bokar om till idag (vilket är okey) och idag ringer dom och säger att hon är sjuk (vilket oxå är okey) men jag kan inte boka en ny tid, eftersom jag är upptagen just då.
Igår började jag notera att all färg i längderna är på väg ur och jag som ser det tycker att det inte ser klokt ut!

Nu när jag sitter i badet, efter ha gråtit klart, känner jag bara ånger!!! Jag vill inte ha det såhär. Jag ångrar att jag gick och färgade håret, eftersom jag inte fick det som jag ville ha det. Med facit i handen ångrar jag att jag inte tonade håret själv..
Jag vill färga av mig "färgen" nu eftersom jag blev så jäkla missnöjd! 
Men jag vet inte om jag vill gå tillbaka dit..
Är bara så sjukt ledsen på allt...

Näe. Ryck upp mig och låt torsdag bli bra istället! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

man tackar