fredag 4 mars 2016

Pms

Det är så sjukt jobbigt att inte kunna sova på kvällarna. Eller rättare sagt när hjärnan bara mal på... Just nu skulle jag bara vilja dra ut och springa eller dra till gymmet och köra till kroppen skriker...
Hatar att ligga vaken och lyssna på snusande andetag ( iof värre när andra [oftast P] snarkar)
Jag har lyssnat på träningspodden och i de senaste avsnitten (som jag hört) har dom pratat mycket om pms och om jag funderar lite så är det väl runt den tiden som hjärnan sätter igång och spökar...? Får börja dokumentera det... 
Men nu har jag skrivit ner mina tankar så hoppas dom kan lämna mig för i kväll/natt så jag får sova (det är varmt och dålig luft här inder täcket ;) haha)

(Lånad bild eftersom det är svårt att ta selfies under täcket)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

man tackar