onsdag 2 mars 2016

Sportlov

Idag är första dagen på sportlovet för mig. 
Linnéa har varit sjuk sen i helgen så hon har haft 'sportlov' hela veckan. Linus fick vara hemma igår eftersom det var tänkt att jag skulle vabba då med, men eftersom P kände sig hängig fick han ta över vabben. Fille fick sportlov innan lunch i måndags och åkte till mormor och morfar för mys. 

Idag blev det inte som jag tänkt. När jag nu skrev ner allt så var det en skittråkig dag.
Eftersom alla mina aktiviteter nobbades så blev det en tripp till Bauhaus(svängde förbi Sassa innan för att hjälpa henne med några hyllor och 'dumpa' Limpan) för att köpa grejer till Neas nya dörr. Sen lite andra små avtickare innan vi handlade till middagen på CG. Och såklart blev det den obligatoriska träffen med barnafadern.
En snabbis förbi Sassa för att hämta sonen innan det blev hem och göra middagen - pannbiff med fetaost (toppbetyg från familjen)
Sen gjorde vi något kul, vi bakade kanelbullar. Jag gjorde degen men alla barn fick fixa 'sina' bullar. Och såklart blev dom sjukt goda. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

man tackar