lördag 23 januari 2016

Bästa fredagen!

Ja igår blev jag lycklig! Helt galet glad. 
Jag skulle hänta Linus efter skolan och möter honom i matsalen. Han kommer skuttande glad mot mig och säger åt mig att hålla i smörgåsen och glaset med mjölk han har. Jag håller och pratar med Linnéa under tiden han skuttar förbi. 
Han säger åt mig att titta och när jag vänder mig om visar han upp sin väska!
Big deal tänker ni. Men den väskan, innehållande hans telefon bla, har varit borta sen i torsdags. 
Han har abtagligen glömt den i matsalen och någon har lagt den i "kvarglömt" lådan. Men någon vänlig flicka i 3C hittade den iaf igår och det var så skönt. 
Många förlåt har sagts till Linus eftersom vi anklagat honom för att slarva bort väskan. 
Tyvärr hann jag visa en capten America väska för honom - som jag troligtvis kommer bli tvungen att köpa ändå 😊



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

man tackar