lördag 23 januari 2016

Kalas

Jag älskar att träffa alla i familjen det är så mysigt. Och härligt att se att alla kusinera leker så bra tillsammans.

Idag var det verkligen ett chillkakas. Jag 'tvingade' tjejerna att baka en kladdkaka sen köpte jag allt annat (mamma och pappa hade med äppelmuffins) och så serverade vi glass, och det var så sjukt skönt. Att skippa hetsen att baka och fixa. Vissa gånger vill man medan andra gånger orkar man bara inte. 

Nu har alla gått och även min son, som följde med storkusinerna hem (som han längtat efter - hur länge som helst)
Tomt och tyst och lägenheten ser så stor ut. 

Nu väntar en powerwalk tror jag. Skulle vilja springa men jag känner mig lite sådär... Vet inte om jag är på väg att bli förkyld igen. Så istället för en löprunda blir det pw. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

man tackar