onsdag 6 januari 2016

Ledig

Har haft en mjukstart på jobbet nu i veckan. Suttit och gjort mest pyssel. Sånt som jag inte hunnit göra under skoltid. 
Skönt att få det gjort iaf. 
Sen flrsökte jag hjälpa Mallan med schemat för dom - sjukt svårt att få rätt anställningsgrad på 10 personer + täcka verksamheten. 

Privat har jag försökt komma ut varje dag. Det har varit ruggigt skönt, känner att jag har ett behov av det just nu annars kryper jag ut kläderna. 

I måndags var jag ute i -6. Underställ, vintertights, shorts, fleecetröja, reflexer och pannlampa. Och broddarna. 
Det var svinjobbigt för fotlederna att ha dom men galet skönt att slippa vara rädd. 


Sitter och funderar på om jag ska ta mig ut nu. Men då blir det bara en kortrunda eftersom vi ska iväg halv tolv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

man tackar