fredag 1 januari 2016

Dag ett på 2016

Jahopp. Då har vi kickat igång 2016. 
Igår fick jag för mig att det var 2017 som var det kommande året, vad betyder det? Att jag undermedvetet vet att -16 inte kommer vara något speciellt? Eller att jag bara är slapp i hjärnan? Tror mer på det senare... Hahaha

Nyårslöften då? Jo jag har 2 stycken som jag ska hålla. 
Inget avancerat som gå ner i vikt eller träna mer eller så utan det är följande:
Nr 1. Använda telefonen mindre, framförallt när barnen är hemma! Inget på telefonen är viktigare än dom!!!
Nr 2. Att träna regelbundet. Oavsett om det är en gång i veckan eller varannan dag så ska det ske regelbundet. 

Jag har redan kört igång med 5 k löpning idag i helt ok tempo (5:55), det kändes tungt och långsamt men det var det inte :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

man tackar