torsdag 7 januari 2016

Träning

Det handlar mest om min träning just nu, här på bloggen. 
Men jag har hittat glädjen i löpningen och vill bara springa <3
Min julklapp till mig själv var att köpa ett par icebug så jag kan fortsätta vara ute fast det är is och snö. 
Igår var första gången som jag var ute med dom och hjälp vad skönt det var att springa med dom. 
Det blev 4k i -12 grader. Telefonen dog, av kylan, efter 2,5k så sista 1,5 fick jag lyssna på mina andetag och knastrandet i snön. 
Även fast jag hade underställ, vinterlöpabyxor och shorts så var det lite kyligt om rumpan, men det tog bara 25 minuter så det var ingen större fara. 
När jag kom in körde jag lite stretch och styrka. Drog fram liggunderlaget aka träningsmattan. 
Qitty kom och passade på att ta gos och när jag bytte övning så var hon snabb att lägga sig. 

Så jag fick pussa på henne varje gång jag gick ner. Mys pys. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

man tackar