lördag 30 januari 2016

Winter run

Nu är det ca 5 timmar innan det är dags att fixa iordning mig och åka in till stan. Om 7 timmar startar loppet: Stockholm Winter Run 2016. Jag är sjukt nervös. Tänker hur f*n kan jag anmäla mig till ett lopp som är 10k, och springa själv. Jag har sprungit 10k 2 gånger i mitt liv och det var 5 månader sen, det längsta jag springit nu är 7k. Men det går nog bra. Jag springer själv som vanligt men tillsammans med hundratals andra. Kan ju inte bli annat än kul. 
Nackdelen är ju att jag anmälde mig när det var snö och -10 ute. Det skulle bli sjukt kul att springa ett vinterlopp. 
Idag är det +4 grader och barmark. Misstänker att det blir mina vanliga skor och inte icebugsen. 

Om någon är sugen på att titta på festen så ses vi på skansen vid 16


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

man tackar