torsdag 25 februari 2016

Bilen

Min bil bestämde sig i måndags för att gå sönder. Ja eller kupéfläkten iaf. 
Och jag har, tack och lov, en fantastisk man så gett mig skjuts, lånat ut sin bil till mig samt bokat tid och fixat så min bil ska lagas. Vilket den görs i skrivande stund. 



Det känns inte rätt att se sin bil i det här tillståndet, nästan som att se någon du älskar på operationsbordet... Hahahaha

Vad skulle jag göra utan min underbara man???
Så i morgon får jag åter igen köra min lilla svarta älskling till jobbet <3

Längtar tills det blir något varmare ute så 'den lilla svarta' kan få sig en tvätt och bli pimpad med sina nya klistermärken. Ibiza 2.0 liksom ;) 
Hubby har planer på min bil och jag har väl några önskemål jag med så vi får se hur måna uppdateringar 'den lilla svarta' får under vår tid ihop. 

'Den lilla svarta' v1.0


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

man tackar