fredag 5 februari 2016

WHHM

WHHM - Womens Helth HalfMarathon. 
Det är det som jag tänker på ganska så ofta just nu. 
Ett lopp. 21k. I Stockholm, på Djurgården. 
Tankarna snurrar. Ska jag? Ska jag inte? 21k är galet långt. Jag tror jag har sagt att man är skum om man frivilligt vill springa SÅ långt. Men det lockar, galet mycket. Det var så kul att springa Stockholm Winter Run och jag vill ha mer saker att se fram emot. 
Jag tänkte springa midnattsloppet, tjejmilen och color run, sen finns det flera andra lopp som är intressanta. Men först på listan står då WHHM. 
Men att frivilligt springa 21k (2 timmar) och betala 650kr för det... Jag vet inte. Jag får helt enkelt börja träna för det och se hur jag gör. 
Kanske är det bara "medaljen" som lockar..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

man tackar