måndag 1 februari 2016

Vabbdag

Idag har jag haft årets första vabbdag. Det är Felizia som haft feber men är i princip feberfri. Men hon får vara hemma i morgon med, för att vara på säkra sidan. 

Vi tog det lugnt och låg i soffan, kolla på tv/mobilen och byggjobbarna på balkongen



Dom smällde bara upp kortsidorna så vi får se när etapp 2 är klar. Sen ska ju en annan firma som ska glasa in skiten.. Så jag hoppas vi har balkong till första april...

Det tog 6 timmar innan jag fick kryp i kroppen och var tvungen att göra något. 
Så jag sprang in i sovrummet och mätte sen smsade jag Putte


Och så började slipa det som jag spacklade för typ 3 månader sen, och så målade jag det vitt inför stormålningen av rummet. 
Sen fick jag "fnatt" och så började jag riva tapeten...



Så i morgon, när jag tar en tripp förbi jobbet, så åker jag även in på bauhaus och handlar lite renoveringstapet. 

För min inre frids skull så önskar jag att Fille är sjuk hela veckan, så jag blir klar. Men jag får göra det jag inte hinner klart med nu, lite allt eftersom. 

1 kommentar:

  1. Hejsan,
    Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
    Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på tove.lindgren@pvmmedia.com så kan jag skicka mer information.
    (Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
    Åldersgräns 16 år.
    Mvh, Tove

    SvaraRadera

man tackar